środa, 23 września 2015

Jak powinna wyglądać strona firmowa elektryka?

Przykład szablonu strony należącej do elektryka
Zapewne słyszałeś już o tym, że aby odnieś sukces w dzisiejszym biznesie powinieneś być obecny online – a stworzenie strony firmowej jest kluczem do przyciągnięcia nowych klientów do firmy.

Czasu kiedy fachowcy zyskiwali rozgłos z "ust do ust", lub jak kto woli "pocztą pantoflową" dawno przeminęły. Dziś opiniowanie fachowców przeniosło się do sieci: na fora dyskusyjne, Facebooka, katalogi firm i inne strony zbierające opinie. Obecnie kiedy ktoś chce znaleźć elektryka, to robi to przy pomocy Internetu, coraz częściej przy użyciu smartfonów – np. w drodze do pracy, lub wracając z pracy do domu. To oczywiste, że w takich warunkach każdy elektryk powinien posiadać własną stronę Internetową, by rzucić trochę światła na swoje umiejętności i doświadczenia.

Potraktuj swoją stronę firmową jako bardzo, bardzo rozbudowaną wizytówkę. Musisz na niej pokazać obecnym oraz potencjalnym klientom czym się zajmujesz i dlaczego powinni się z tobą skontaktować. Należy im również zapewnić przydatne informacje na temat rozwiązywania podstawowych problemów elektrycznych, oraz pokazać dotychczasowe referencje.

Podstawowe informacje


Twoja strona firmowa jest dostępna w trybie 24/7. Już pierwsze spojrzenie na stronę powinno upewnić odwiedzającego kim jesteś i czym się zajmujesz. Pamiętaj, że na stronie powinieneś umieścić dodatkową podstronę "O mnie" lub "O nas", która opowiada twoją historię, lub historię twojej firmy – to jak długo jesteś na rynku, co wyróżnia cię od innych.

Powiadom swoich klientów o tym, że jesteś dumny ze swojej pracy. Dodaj informację o tym, że traktujesz domy swoich klientów jak swój własny i zaoferuj godziwe ceny dla różnych usług.

Na koniec pamiętaj, że na twojej stronie powinny się znaleźć dane kontaktowe. Jako specjalista musisz podać przynajmniej numer telefonu i adres e-mail, jednak aby ludzie mieli do ciebie większe zaufanie, na stronie internetowej powinien znaleźć się adres prowadzenia działalności, NIP, REGON, oraz formularz kontaktowy.

Zaprezentuj swoje umiejętności


Pamiętaj, że zwykli ludzie mogą nie wiedzieć czym zajmujesz się jako elektryk, dlatego powinieneś utworzyć dodatkową podstronę prezentującą szczegółowy wykaz prac, którymi możesz się dla nich zająć, a także stronę z referencjami i certyfikatami, które potwierdzą twoje umiejętności i zwiększą zaufanie innych wobec ciebie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Subskrypcja

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.