1. Założenie bloga.
Jeżeli jako elektryk posiadasz już stronę firmową, to powinieneś wystartować z blogiem. W świecie biznesu blogi oferują bardzo wiele przydatnych informacji, których poszukują obecni i potencjalni klienci. Blog daje ci możliwość dzielenia się z innymi ludźmi swoimi poradnikami, którymi ugruntujesz pozycję eksperta w danej dziedzinie. Ponadto na blogu możesz umieszczać zdjęcia swoich dotychczasowych prac, referencje od firm i opinie klientów indywidualnych, badania, certyfikaty, nagrody i inne elementy, które w twoim mniemaniu zmniejszały by czytelność strony firmowej, a na blogu wypadają świetnie.2. Uruchomienie strony fanów na Facebooku.
Bardzo ważne dla twojej działalności może być uruchomienie strony fanów na Facebooku. Posiadanie strony firmowej na FB daje ci możliwość interakcji z ludźmi na zupełni innym poziomie niż strona firmowa lub blog. Tutaj możesz gromadzić wokół swojej działalności społeczność ludzi, z którymi wciąż będziesz pozostawał w kontakcie. Jeżeli znów ktoś będzie szukał elektryka, to będzie pamiętał o tym, że jednego specjalistę ma w polubionych stronach.Na Facebooku możesz szybko odpowiadać na wiadomości innych ludzi, oraz zachowujesz ludzką twarz. Wszyscy jesteśmy ludźmi i jako tacy lubimy korzystać z usług innych ludzi lub firm pokazujących swoją ludzka stronę – a do tego Facebook jest idealny. Na FB możesz się dzielić aktualnymi wpisami z bloga, umieszczać zdjęcia, dyskutować z fanami, prowadzić konkursy, publikować nowości z branży oświetleniowej, dodawać poradniki dotyczące oszczędzania energii itd.
0 komentarze:
Prześlij komentarz